SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Ženskeobleke.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. S spletno trgovino Ženskeobleke.si upravlja podjetje Boutique Aleksandra.
CENE IZDELKOV
Vse cene so v EUR, vključujejo davek na dodano vrednost (DDV) in veljajo v trenutku potrditve naročila. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah, napisanem besedilu in tehničnih opisov brez predhodnega obvestila. Vse cene so spletne cene. Naročanje poteka v slovenskem jeziku. Sklenjena naročila, pogodbe in računi se arhivirajo na sedežu podjetja Metka Logar s.p..
DOSTAVA
Večino paketov pošiljamo preko Pošte Slovenija ali GLS Slovenija. Pridržujemo si pravico do izbire dostavnega partnerja.
Prevozni stroški za naročila znašajo 4,10 €, ne glede na število naročenih izdelkov. V kolikor bomo paket poslali preko Pošte Slovenija in boste izbrali plačilo po povzetju, si pošta zaračuna še dodatnih 1,05 € za odkupnino, kar je potrebno poravnati ob dostavi.
Za osebni prevzem blaga se je potrebno predhodno dogovoriti, na telefon 041-633-730 ali na mail info@boutiquealeksandra.si
Dobavni rok je predvidoma 10-14 dni. V primeru sprememb vas bomo o dobavnem roku predhodno obvestili.
PLAČILO
Ponujamo možnost plačila:
- po povzetju z gotovino – kupnino poravnate dostavnemu podjetju. Račun prejmete ob prevzemu in plačilu pošiljke skupaj s paketom.
- z nakazilom na račun Boutique Aleksandra. Po e-mailu prejmete predračun s številko transakcijskega računa in sklicno številko. Podatki o TRR so objavljeni tudi na naši spletni strani. Naročilo bo dobavljeno po plačilu predračuna v dogovorjenem roku.
VRAČILO BLAGA
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.
Izdelek vrnite v originalni embalaži in mu priložite REKLAMACIJSKI ZAPISNIK
Če je izdelek nošen, se reklamacija ne upošteva!
Naslov za vračilo:
Boutique Aleksandra, Grenc 2, 4220 Škofja Loka
Dobavni rok izdelka za zamenjavo
Dobavni rok izdelka za zamenjavo je odvisen od razpoložljivosti izdelka, o čemer vas bomo obvestili po elektronski pošti ali preko telefona.
Kakšen je postopek v primeru, da se cena izdelka za zamenjavo razlikuje od že plačanega izdelka, ki je bil dobavljen?
– V primeru, da je izdelek za zamenjavo cenejši, vam vrnemo razliko kupnine na vaš TRR, ki nam ga sporočite.
– V primeru, da je izdelek za zamenjavo dražji, vas o razliki kupnine obvestimo in se dogovorimo za način plačila: po povzetju ali na naš TRR. V kolikor se odločite za plačilo na TRR, vam bomo izdelek za zamenjavo poslali po prejemu plačila.
Kolikokrat lahko zamenjam naročeni izdelek?
Vsak naročeni izdelek lahko zamenjate večkrat, vendar vam brezplačno menjavo, ki ne vključuje stroškov poštnine za pošiljanje novega izdelka, nudimo samo enkrat.
V primeru nadaljnjih zamenjav je cena poštnine za posamezni paket 3,90 EUR, ne glede na vrednosti naročila oz. skladno s pogoji za dostavo blaga.
Kaj je potrebno priložiti izdelku?
Izdelek vrnite v originalni embalaži in mu priložite reklamacijski zapisnik in kopijo računa.
Rok za vračilo kupnine
Vračilo prejetih kupnin bo podjetje opravilo v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil v primeru poškodovanega ali rabljenega izdelka.
Več o vračilu in zamenjavi blaga.
POSTOPEK NAROČILA
Več o postopku naročila tukaj.
REKLAMACIJE pošiljke
Boutique Aleksandra odgovarja za stvarne napake izdelkov Ženske obleke.si Kupec sporoči reklamacijo na elektronski naslov info@boutiquealeksandra.si. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prosimo, da kupec izpolni obrazec za reklamacijo, ki ga najde tukaj, in ga izpolnjenega priloži blagu. Prav tako priloži kopijo originalnega računa. Blago s kopijo računa in obrazcem najkasneje v 15. dneh po pisno oddanem sporočilu pošljite na Boutique Aleksandra, Grenc 2, 4220 Škofja Loka.
Podjetje bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdila prejem reklamacije in podala tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka.
Boutique Aleksandra. ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Opredelitev stvarne napake:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Ponudnik ne prizna nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, lahko ga izberete sami: http://ec.europa.eu/consumers/odr/