Vračila in zamenjave

zenskeobleke.si – Nakupovanje brez tveganja!

ZAMENJAVA IZDELKA
Kako zamenjati izdelek?

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

Izdelek vrnite v originalni embalaži  in mu priložite    REKLAMACIJSKI ZAPISNIK

Če je izdelek nošen, se reklamacija ne upošteva!

Naslov za vračilo:
Boutique Aleksandra, Grenc 2, 4220 Škofja Loka

Dobavni rok izdelka za zamenjavo 

Dobavni rok izdelka za zamenjavo je odvisen od razpoložljivosti izdelka, o čemer vas bomo obvestili po elektronski pošti ali preko telefona.

Kakšen je postopek v primeru, da se cena izdelka za zamenjavo razlikuje od že plačanega izdelka, ki je bil dobavljen?

– V primeru, da je izdelek za zamenjavo cenejši, vam  vrnemo razliko kupnine na  vaš TRR, ki nam ga sporočite.
– V primeru, da je izdelek za zamenjavo dražji, vas o razliki kupnine obvestimo in se dogovorimo za način plačila: po povzetju ali na naš TRR. V kolikor se odločite za plačilo na TRR, vam bomo izdelek za zamenjavo poslali po prejemu plačila.

Kolikokrat lahko zamenjam naročeni izdelek?

Vsak naročeni izdelek lahko zamenjate večkrat, vendar vam brezplačno menjavo, ki ne vključuje stroškov poštnine za pošiljanje novega izdelka, nudimo samo enkrat.

V primeru nadaljnjih zamenjav je cena poštnine za posamezni paket 3,90 EUR, ne glede na vrednosti naročila oz. skladno s pogoji za dostavo blaga.

VRAČILO IZDELKA – ODSTOP OD POGODBE BREZ NAVEDBE RAZLOGA
Kakšen je postopek vračila izdelka?

Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto blago brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najkasneje v 14.dneh vrniti podjetju po pisno oddanem sporočilu.  Izdelek vrnite v originalni embalaži  in mu priložite    REKLAMACIJSKI ZAPISNIK

Reklamacija se ne upošteva za oblačilo, ki ima sledove nošenja.

Naslov za vračilo blaga: Boutique Aleksandra, Grenc 2, 4220 Škofja Loka

Kaj je potrebno priložiti izdelku?

Izdelek vrnite v originalni embalaži in mu priložite reklamacijski zapisnik in  kopijo računa.

Rok za vračilo kupnine

Vračilo prejetih kupnin bo podjetje opravilo v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil v primeru poškodovanega ali rabljenega izdelka.