Vračila in zamenjave

zenskeobleke.si – Nakupovanje brez tveganja!

ZAMENJAVA IZDELKA
Kako zamenjati izdelek?

Izdelek vrnite v originalni embalaži v roku 5 dni in mu priložite    REKLAMACIJSKI ZAPISNIK

Če je izdelek nošen, se reklamacija ne upošteva!

Naslov za vračilo:
Boutique Aleksandra, Grenc 2, 4220 Škofja Loka

Dobavni rok izdelka za zamenjavo 

Dobavni rok izdelka za zamenjavo je odvisen od razpoložljivosti izdelka, o čemer vas bomo obvestili po elektronski pošti ali preko telefona.

Kakšen je postopek v primeru, da se cena izdelka za zamenjavo razlikuje od že plačanega izdelka, ki je bil dobavljen?

– V primeru, da je izdelek za zamenjavo cenejši, vam  vrnemo razliko kupnine na  vaš TRR, ki nam ga sporočite.
– V primeru, da je izdelek za zamenjavo dražji, vas o razliki kupnine obvestimo in se dogovorimo za način plačila: po povzetju ali na naš TRR. V kolikor se odločite za plačilo na TRR, vam bomo izdelek za zamenjavo poslali po prejemu plačila.

Kolikokrat lahko zamenjam naročeni izdelek?

Vsak naročeni izdelek lahko zamenjate večkrat, vendar vam brezplačno menjavo, ki ne vključuje stroškov poštnine za pošiljanje novega izdelka, nudimo samo enkrat.

V primeru nadaljnjih zamenjav je cena poštnine za posamezni paket 3,90 EUR, ne glede na vrednosti naročila oz. skladno s pogoji za dostavo blaga.

VRAČILO IZDELKA – ODSTOP OD POGODBE BREZ NAVEDBE RAZLOGA
Kakšen je postopek vračila izdelka?

Potrošnik ima pravico, da v 5 dneh od prejema blaga odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

To stori z nedvoumno izjavo, iz katere izhaja, da odstopa od pogodbe. Izjavo pošlje na e-mail info@zenskeobleke.si, ali jo priloži vrnjenemu izdelku.

Podjetje po elektronski pošti potrošniku  potrdi prejem obvestila o odstopu od pogodbe, reklamacijo obravnava ob vračilu izdelka.

Reklamacija se ne upošteva za oblačilo, ki ima sledove nošenja.

Potrošnik mora podjetju vrniti blago v 5 dneh od odstopa od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 5 dnevnega roka za vračilo. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

Naslov za vračilo blaga: Boutique Aleksandra, Grenc 2, 4220 Škofja Loka

Kaj je potrebno priložiti izdelku?

Izdelek vrnite v originalni embalaži in mu priložite reklamacijski zapisnik.

Kontakt:: info@zenskeobleke.si .

V primeru, da je izdelek rabljen, oz.nosi sledi nošnje, možnost vračila ne velja.

Rok za vračilo kupnine

V primeru odstopa od pogodbe in rešenja reklamacije, v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe in vrnjenega izdelka,  vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil v primeru poškodovanega ali rabljenega izdelka.

Za dodatna vprašanja smo vam na razpolago na elektronski pošti info@zenskeobleke.si.