Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Ženskeobleke.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. S spletno trgovino Ženskeobleke.si upravlja podjetje Boutique Aleksandra.

CENE  IZDELKOV

Vse cene so v EUR, vključujejo davek na dodano vrednost (DDV) in veljajo v trenutku potrditve naročila. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah, napisanem besedilu in tehničnih opisov brez predhodnega obvestila. Vse cene so spletne cene. Naročanje poteka v slovenskem jeziku. Sklenjena naročila, pogodbe in računi se arhivirajo na sedežu podjetja Metka Logar s.p..

DOSTAVA

Večino paketov pošiljamo preko  Pošte Slovenija ali GLS Slovenija. Pridržujemo si pravico do izbire dostavnega partnerja.

Prevozni stroški za naročila   znašajo 3,90  €, ne glede na število naročenih izdelkov. V kolikor bomo paket poslali preko Pošte Slovenija in boste izbrali plačilo po povzetju, si pošta  zaračuna še dodatnih 1,05    za odkupnino, kar je potrebno poravnati ob dostavi.

Za osebni prevzem blaga se je potrebno predhodno dogovoriti, na telefon  041-633-730 ali na mail  info@boutiquealeksandra.si

Dobavni rok je predvidoma 10-14 dni.  V primeru sprememb vas bomo o dobavnem roku predhodno obvestili.

PLAČILO

Ponujamo možnost plačila:

  • po povzetju z gotovino – kupnino poravnate dostavnemu podjetju. Račun prejmete ob prevzemu in plačilu pošiljke skupaj s paketom.
  •  z nakazilom na račun Boutique Aleksandra. Po e-mailu prejmete predračun s številko transakcijskega računa in sklicno številko. Podatki o TRR so objavljeni tudi na naši spletni strani. Naročilo bo dobavljeno po plačilu predračuna v dogovorjenem roku.

 

VRAČILO BLAGA

Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto blago brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najkasneje v 15. dneh vrniti podjetju po pisno oddanem sporočilu iz odstavka 1. Vračilo prejetih plačil/kupnine, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave), bo podjetje opravilo nemudoma oziroma najpozneje v 15 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. Potrošnik lahko izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva na obrazcu za vračilo.
V nobenem primeru pa zaradi tega povračila kupec ne nosi nikakršnih stroškov.

Blagu, ki ga želite vrniti, obvezno priložite kopijo originalnega računa in izpolnjen obrazec za vračilo, ki ga najdete tukaj. Blago s kopijo računa in obrazcem najkasneje v 15. dneh po pisno oddanem sporočilu pošljite na podjetje Boutique Aleksandra, Grenc 2, 4220 Škofja Loka.  Menjava blaga v poslovalnici ni možna.

 

Ob vračilu morajo biti izdelki nerabljeni, nepoškodovani, količinsko nespremenjeni in v originalni embalaži.

Stroške vračila blaga krije kupec. Za vrnjene izdelke ne sprejemamo pošiljk s plačilom poštnine po povzetju.

Več o vračilu in zamenjavi blaga.

POSTOPEK NAROČILA

Več o postopku naročila tukaj.

 

REKLAMACIJE pošiljke

Boutique Aleksandra odgovarja za stvarne napake izdelkov Ženske obleke.si  Kupec sporoči reklamacijo na elektronski naslov info@boutiquealeksandra.si.  Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prosimo, da kupec izpolni obrazec za reklamacijo, ki ga najde tukaj, in ga izpolnjenega priloži blagu. Prav tako priloži kopijo originalnega računa. Blago s kopijo računa in obrazcem najkasneje v 15. dneh po pisno oddanem sporočilu pošljite na Boutique Aleksandra, Grenc 2, 4220 Škofja Loka.
Podjetje bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdila prejem reklamacije in podala tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka.

Boutique Aleksandra. ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Opredelitev stvarne napake:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.